magiczna podróż w nieznane

Badia Tedalda, Włochy, Human Evolution 2017


Zawsze podążaj za tą iskrą pasji i nagłego olśnienia - jest drogowskazem do wersji rzeczywistości przeznaczonej dla Ciebie. Nie ignoruj cichego szeptu intuicji - jest dla Ciebie przyjacielem prowadzącym za rękę do krain o jakich śniłeś. Wpadłam w prąd rzeki swojego przeznaczenia kiedy podjęłam decyzję, żeby pójść za impulsem. Otworzyły się drzwi do komnat nieskończonych możliwości. Dziękuję Ci wewnętrzny przewodniku za to, że zaprowadziłeś mnie do pięknych gór włoskich, u boku dwóch pięknych istot.

Ten festiwal nauczył mnie szanowania własnej indywidualności oraz niepowtarzalności innych, akceptacji niekomfortowych sytuacji oraz wyznaczania własnych granic. Uczę się odmawiać innym i stawiać swój komfort ponad dyskomfort innych. Wiem już, że mam prawo mówić nie. Nie służy mi myślokształt tolerowania zachcianek innych. Nauczyłam się również przebywać w swojej przestrzeni niezachwianego wewnętrznego spokoju w momencie kiedy za oknem moich powiek szalała burza niechcianych wydarzeń. Nauczyłam się jak ważna jest przyjaźń i przypomnienie Duszom bliskim Nam wiedzy, o której chwilowo zapomnieli. W wirze tańca zrozumiałam jak każdy ma swój świat złożony z przeróżnych częstotliwości i że mogę czasem zbadać obszary mi nieznane. Nauczyłam się patrzeć oczami innych co zrodziło we mnie jeszcze większą akceptację. 

Jestem wdzięczna za lekcje wyciągnięte z splotu rozmów, śmiechu, muzyki, posiłków oraz snów. Wysyłam miłości tym pagórkom całymi pokrytymi w kryształach górskich oraz we wspomnieniach przetańczonych nocy...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barcelona na 24h

3 Polki i 2 Romowie